Yükleniyor
0   /   100
Tatil  /  İzlenim  /  Gezi

Narlı

Avşa adası sohbeti ile geçen yolculuk sonrası Erdek'e ulaşıyoruz. Amacımız Erdek üzerinden arabalı feribot ile Avşa Adasına geçmek. İlk hayal kırıklığını burada yaşıyoruz, araç için feribotun dolu olduğunu öğreniyoruz ve Narlı'dan da Avşa Adasına feribot kalktığını öğrenmemizle birlikte, kıyı şeridine paralel, iki aracın zor sığdığı yollardan Narlı feribot iskelesine ulaşıyoruz.

Feribot  araç yoğunluğu ile karşılaşmamız sonrası 3. sıradan yedek olarak araç sırasına giriyoruz. 12.45 saatli  feribotun 30 dakika rötarlı seferine 2 yedek aracın alınması sonucu, akşam 8 feribotunu beklemeye koyuluyoruz. Bu arada Narlı'yı geziyoruz tanıdıkça çok seviyoruz, insanları ile konuştukça akşam olmasın diye düşünüyoruz.

Narlı’nın güzel manzaralı limanı köyün girişinde bulunuyor. Limanın girişindeki serin gölgesi ile koca bir çınar kucaklar sizi. Özellikle feribot beklerken gölgesinde oturmak ve önceden hazırladığınız çayı yudumlarken bulursunuz kendinizi.